klik?

Monday, August 2, 2010

Home » 3 hari di JohorJaya

3 hari di JohorJaya


haha.. 3 hari lepak kat Johor Jaya bersama Tunang hahaha
masa aku gi johor jumpa tng aku macam2 jadi kat aku haha, first malam sabtu kitorang gi makan Ikan siakap 3 rase kat satu tempat pe name ntah aku lupa ala yang tempat makan dia ala-ala atas air gitu ngam2 mngadap bandar Singapore yang paking di kenekan RM2 skali parking tu..
aku malas nk gi yang sebelah dia pasal dah kene aritu mahal sgt yg tu pakai bju oren, aku gi yg sebelah dia pakai bju merah mula2 perasan gak pekerja dia smpah2 main buang dlm air gitu2 je.. pastu aku oderla makn aku tk amik yg pakej 2 org pasl tng aku mmg makn sikit pun..
Nak dijadikan cite pas aku ngn tng aku makn bru teperasan ade ank lipas dlm tomyam kitorg.. nk muntah mase tu, mase nk bayar aku ckapla kt tokey dia suh pesan kat tkg masak, mask elok2, bleh plak dia tgk kitorg ngn mate tebeliak, tanpa mitk maaf n buat eksen siap ngn cas mahal lg.. sumpah lps ni aku tkmo dah datang situ...
buweeeekkkk....

No comments:

Post a Comment

bereh bohh! wi a komen se..