klik?

Thursday, March 3, 2011

Home » Ulang Bulan Pernikahan ku

Ulang Bulan Pernikahan ku



Alhamdulillah maka genap la sebulan perkahwinan aku ngn istri tercinta aku Yusnizawati, dengan itu sebulan la jugak aku menjdi seorg suami dan menantu. biasalah baru-baru ni untuk membiasakan diri sebagai suami, untuk menjaga hati sang istri,ayah dan bonda serta ayah dan bonda mertua. Perlulah andainya kita mempelajari setiap juring-juring hak dan peranan seorang suami agar melindungi dan menyayangi istri tercinta serta belajar untuk memaafkan setiap kesalahan istri, sesungguhnya istri insan yang paling dekat dalam hati kita.. tanggungjawab kita hingga mengadap Allah nanti..

jgn dilupa juga mak n ayah kita dan jagnla kita bezakan kasih sayng pada mereka ssungguhnya mereka masih ada hak atas kita. jagn pula kita sia-siakn mereka walaupun kita sudah ada rumahtangga kita sendiri, keluarga kita sendiri tapi doa kepada mereka jgn la kita lupa serta jangan la kita berkira dengan mak n ayah kita kerana setiap keredhaan rezki kita bermula daripada keredhaan mereka jika kita teringatkan ibubapa kita maka sedekahla Al-Fatihah tiak kira la mereka masih hidup ataupun telah meninggalkn kita.

Jgn dilupa kan juga ibubapa mertua kita kerna kita harus sentiasa ingat kita telah mengmbil sesuatu yang amat berharga dari mereka, jagn diabaikan mereka, ibubapa istri kita adalah ibubapa kita juga, aku harapkan aku dapat membahagiakan seluruh keluargaku dan keluarga istriku. semoga mereka smua dicucuri rahmat, dimurahkan rezki,diampunkan dosa serta diberikan Syurga Allah yang Palaing indah amin..

buat istriku Tersayang
selamat Ulang'Bulan' bersatunya hati kita


No comments:

Post a Comment

bereh bohh! wi a komen se..