klik?

Saturday, January 14, 2012

Home » LahiRNya PutERI suluNGku

LahiRNya PutERI suluNGku

Assalamualaikum.... hari ini 14 januari 2012 bersamaan 20 safar 1433 lahirnya putri sulungku pada pukul 7.30 pagi tadi seberat 2.81kg.
suasana bermla daripada sebelah pagi lingkungan pukul 4 pagisemalam bini aku kejutkan aku dari tidur sebab terasa basah dan pastu akutgoh darah dah kuo aku, isti n ma btolak ke hospital dlm pkul 4.15 pagi dan alhamdullialah jalan mmg lengang sebelah pagi buta nih.. sampai je lepas cik ngn dortor dh terbukak 2 cm hinggalah kul4 peg naik jadi 4 cm
sebab terlalu sakit bini aku tak dapat tido sakit sangat hinggalah kul 5 pagi dimasukkan dalam bilik bersalin sebab terbuka 5 cm lepas subuh aku masuk pasi dh 7 cm, kul 7 ah jadi 9cm... maka kul 7.30 istri aku melahirkan zuriat aku yang prtama.. sori.. cerita kali nih mcm tak bes sebab aku sakit kepala tak tido lagi nih... hahaha

gambar plak tkleh nak upload sebab anak aku masud wad, tetelan najis.. so besok br bleh letak....

No comments:

Post a Comment

bereh bohh! wi a komen se..