klik?

Monday, July 1, 2013

Home » MONSTER UNIVERSITY 2013

MONSTER UNIVERSITY 2013


assalamualaikum...
 ingat tak dolu ade cite Monster Inc ala kisah monster yang selalu kacau bebudak kecik tido malam2 tu tenaga jeritan budak tu digunakan sebagai tenaga di alam mereka ingat tak??

hari jumaat lepas gak aku ngn isteri aku luangkan sedikit masa nonton wayang citer Monster University permulaan cite monster inc meh aku preview sikit

mengisahkan Mike Wazowski (hijau mata satu) teringin menjadi pengerun iaitu sebuah pekerjaan paling power kat alam mereka sejak dari kecil kemudian meneruskan pelajaran dalam kos Gerun ni di Monster University, tetapi disebabkan watak dia ni tak menakutkan langsung dia diperli oleh rakan2 yg lain termasuk Sullivan (yang bebulu biru tu) anak pengerun yang malas dan sombong dan disebabkan kecuaian mereka telah menyebabkan tabung tenaga sejarah dekan mereka iaitu Dean Hardscable (macam lipan) rosak mereka di buang dari kos tersebut.
mereka berdua bergabung bersama kumpulan OK Ozma Kappa dianggotai ahli yang telah dibuang dari kos tersebut sebab tak menakutkan langsung telah menjadi johan kumpulan paling menakutkan di universiti mereka menerusi pelawanan paling menakutkan.
disebabkan mereka melalui peristiwa besar yang menakutkan mereka telah dikeluarkan dri universiti mereka dam memulakan tugas sebagai pengirim surat di monster Inc dan akhirnya menjadi oereng kuat di Monster inc... bes jugak wo.. gelak sakan haa.. tgok neh...

2 comments:

  1. ambe tengok kat laptop jer... takdok sen boh ni gi tgk wayang sbb ganu takdok wayang... ambe download jer citer ni.

    ReplyDelete
  2. Download gqmbo dop comel lg boh... Pakat g mesramall a skalo

    ReplyDelete

bereh bohh! wi a komen se..