klik?

Wednesday, May 18, 2011

Home » Al Fatihah Buat Datuk Istri tersayang

Al Fatihah Buat Datuk Istri tersayang

Setiap yang berlaku sudah dalam perkiraan Allah, Dia yang menentukan segalanya tidak akan ada silap walaupun sebesar hama.
pada hari rabu yang lepas aku dikejutkan oleh berita yang toki istri aku sedang sakit tenat, malam tu gak istri aku naik bas amik cuti. aku g tgk mlm tu sempatla baca yassin sambil rumah toki penuh dengan anak dan cucu. esoknya toki dibawa ke Hospital pasal nk kene buang kahak dalam tekak susuh nak napas, sebelah petang mintak izin dengan pihak hospital nk bwk balik pasal hajat toki nak meninggal kat umah dia, aku bawak istri aku balik umah jap mak ajak makn nasi goreng, masa tegah makan tu adik ipar aku tepun kate toki dah hebus nafas terakhir masa org ngh azan isyak.. bertuah btul toki boleh balik hari jumaat.. majlis pengebumian pada hari jumaat sebelum sembahyang jumaat.. dan tahlil dibuat selama 7 hari.. Al Fatihah buat toki


No comments:

Post a Comment

bereh bohh! wi a komen se..