klik?

Wednesday, May 18, 2011

Home » Alhamdulillah pada mu Ya Allah

Alhamdulillah pada mu Ya Allah



lepas majlis pegebumian toki istri aku, istri aku mengadu yang dia rasa pening,aku agak mesti kehadiran seseorang yang di tunggu oleh setiap insan bernama suami isteri pasal haid istri aku dah lebih 2 hari dari biasa pah tu aku terdengar macam orng nak muntah2 hari senin baru ni aku ngn istri aku gi klinim kat Batu Nam nak amik MC pah tu istri aku keluar sambil bwk pregnant test ada 2 jalur kat situ. Alhamdulillah.. Istri aku dah ade isi n aku bakal jadi ayah.. trima kasih Ya Allah Kerana melimpahkan rezki pada hamba mu yang hina ini.. Alhamdulillah.. beriata baik turut di sampaikan seisi keluarga.. diharapkan doa daripada kalian agar nak ini dapat dilahirkan dengan mudah, sempurna akal dan jasadnya, menjadi org yang beriman dan bertakwa, taat pada agama, ibubapa dan menjadi penegak agama.. insya Allah


No comments:

Post a Comment

bereh bohh! wi a komen se..