klik?

Monday, August 29, 2011

Home » Selamat Hari Raya Aidilfitri 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2011




assalamualaikum.. esok dah nak raya.. kali pertama aku beraya sebagai sorg suami, di kesempatan ini aku menyusun 10 batng jari aku memohon ampun dan maaf sepanjang aku hidup di dunia ni ade terbuat salah dan silap yang kdg2 aku tak perasan dh buat org sakit ati, terasa.. aku mtk maaf byak2 ampunkan dosa aku ni yek,, buat teman2 staf UITM Kuala Terengganu, Member Politeknik Dungun Terengganu 2002, Budak INSTEP 2001, Geng Sek Menengah Manir SPM 2000 Aku ucapkan selamat hari Raya 2011 maaf zahir batin klu ade masa jemputla beraya kat umah tahun ni..
buat keluarga dikampung Kota manir Anakanda n istri memohon ampun dari hujung rambut ke hujung kaki, ampunkan segala dosa anakanda n istri. tak lupa juga buat keluarga mertua di Kg. Kesom manir anakanda mohon ampun sebab bawak istri beraya di kg Kota raya pertama ni tapi jangan risau tghari anakanda bawak blik kg Kesom balik ea.. tahun depan kompom beraya umah mertua raya pertama. tak lupa jua anakanda memohon ampun jaga ada terguris perasaan selama menjadi menantu ayahaanda dan bonda selamat hari raya maaf zahir dan batin...

No comments:

Post a Comment

bereh bohh! wi a komen se..