klik?

Tuesday, February 7, 2012

Home » syukur Februari

syukur Februari

pagi tadi sempat jugak aku amik gambar Nur Wafa sedang tidur lepas bangun dari pukul 4 hinggapukul 6.30 pagi bagi menguji kesabaran ayah dan mamanya hehe.. sebelum tu dia turut menguji kesabaran tok ma dia hahaha.. berat pun dah macm bertambah rasa leguh je lengan masa dukung Wafa haha...

majlis sambut menantu "abang Lan n kak ayien" berjalan lancar bermula persiapan hingga la ke kemas balik barang2.. tapi sori buat adik bardik ipar aku, sebab dop tolong kemas barang aku bantai tido dalam bilik nagn anak aku hahaha sori bayak2 tapi mmg slut giler kat dorng... sori neh...

majlis cukur jambul Nur Wafa 3 februari berjalan lancar dengan mengaqiqahkan seekor kambin jantan yang diwakil sembelih oleh ayah de ha aku.. pehhh bes makan lauk kambing wooo... lepas jumaat org kampung datang buat sembahyang hajat sikit

buat istriku yang tersayang Yusnizawati.. selamat ulang tahun perkahwinan pertama tapi dop sempat nak sambut pasal bersamaan dengan majlis cukur jambul.. tak sempat lagi nak meraikan dengn istri.. hadiah pon dop tahu nak bli nape hahah


No comments:

Post a Comment

bereh bohh! wi a komen se..