klik?

Tuesday, February 28, 2012

Home » koleksi ABE

koleksi ABE

Assalaualaikum sahabat...
malam tadi sempat gak aku , istri aku, adik noyah singgah TTC ada expo buku tak meriah mane pon... tgh2 pusing tu terjumpa buku hasil kerja brader AIE, mmg agak lama jgkla aku cari buku ni yelaa cetakan pertama dia 1995 mane nak dapat ha.. beli la sebijik bes katun dia woo..
mengisahkan Abe seorang insan istimewa yang tnggal bersama neneknya seringkali menjadi mangsa buli budak2 kanpung n org muda terutama sahak, jenal n pakmajid yang selalu tidak puashati denan Abe tetapi Abe dilindungi oleh seorng pemuda baik iaitu chedin yang suka melayan abe sehingglah berlaku tragedi kepada chedin dan neneknya skaligus mengubah nasib abe... besss woooo..
pas ni nk cari blues untuk aku palk klu sape2 ade tolong la bagitw ea... adios...

2 comments:

  1. Salam bro. ada lagi ke buku ni? share tak? atau scan? kalau bro tak nak scan, saya boleh tolong buat kan. kalau bro nak jual pon saya nak beli

    ReplyDelete
  2. Sama..bosss..sy nak jugak..puas da mencarii...

    ReplyDelete

bereh bohh! wi a komen se..