klik?

Monday, March 5, 2012

Home » Nur WaFA DemAM

Nur WaFA DemAM


assalamualaikum....
kesian kat Wafa.. 2 hari lepas aku ngn mak aku menGONDOLkan kepala anak aku sambil di 'HEHEHEHE' oleh istri aku.. sian plak tgok ank pempuan aku botak gitu tapi dop ape mase kecik ni je hahaha... pahtu kemarin wafa asyik muntah semula susu yang dia minum sian kat dia aku rasa kepala pon panas semacam je... bawakla g klinik UMUL AIN kat Manir tgok2 panas dia dah 38 celcius(betul dop aku eja tu) sebelum balik istri aku suh beli coolfever barula nampak mcm hepi sikit petang tu cuma malam tdi macm tk bole tido... kul 2 pagi barula bleh tido tu pon bagun balik kul 2.30 pagi sian kat wafa..
tolongla doa kat wafa semoga wafa sihat n senum sokmo neh... ambe hargai doa dari sahabat semua.. trima kasih...

No comments:

Post a Comment

bereh bohh! wi a komen se..