klik?

Wednesday, July 25, 2012

Home » MimPI pELik PagI iNi

MimPI pELik PagI iNi


Assalamualaikum...
   pose dop ari nin???, mestilah pose op, kite nin kan muslim sejati... 
dah buat sujud syukur ke belum?? 
kalu dah Alhamdulillah..
kalu belum ape kate kite gi buat kejap nehh...

entry ari ni nak cite sikit pasal mimpi lepas solat subuh tadi, Alhamdulillah malam tadi Nur Wafa tidur lena tidok mcm malam sblumnya, dek kerana selsema dan kahak Wafa sentiasa terjaga sambil menangis bermula malm pertama ramadan lagi.. kesian Wafa.

   Pagi tadi lepas azan subuh berkumandang aku trus solat bajet nak lelap kejap sebelum g kije, sambil dodoi Wafa disisi kendian aku telelap, tetiba aku bangun balik aku tgok Wafa dh tkde kat sebelah aku, aku jadi kelam kabut n trus keluar pastu aku kuar bilik aku rasa suasaa rumah macam dah bertukar sambil aku trpandang seorang budak wajah seperti Wafa sedang memakai baju, sekitar usia 5-6 tahun, tetiba ma (mertua aku) (berambut putih dan memakai cermin mata) menyapa aku suruh aku hantar Wafa gi tadika aku jadi konfius, aku gi dapor smbil bertanye kat istri aku 

    "hari ni ari ape?? rasenya baru 4 hari pose"
    "pose menda plok nin?, gi lah ato Wafa dulu" kata istri aku

aku jadi dop caya, aku tampar pipi kanan n kiri dengan harapan ini  impi semata-mata. tapi pipi tetap sakit, aku keluor umah, keadaan luar rumah yang berbeza dari yang sekarang, sebiji kereta sport ada kat depan umah aku baik punya parking, aku hantar Wafa naik motor melalui sebatang jalan dipenuhi lembu pas tu aku lupa yang seterusnya... yang aku ingat aku cuma harap lepas aku tido balik, aku akan bangun untuk hari ini balik. tapi aku tetap pada waktu tu sambil aku teringat kat mak ayah aku, nak gi tgok kalu betul aku berada pada zaman 5 tahun akan datang.. tetiba adik ipar aku kejutkan aku dari tido, jam dah pukul 6.45 pagi.. alhamdulillah Allah masih memberikan ruang kepada ku..... 

No comments:

Post a Comment

bereh bohh! wi a komen se..