klik?

Monday, March 5, 2012

Home » Alhamdulillah Rezki

Alhamdulillah Rezki

gambar ni dah lama.. aku lupa nk letak dalam blog nin... Alhamdulllah rezki daripada Allah aku dapat APC 2010 tak lama lepas tu istri aku pon dapat gak cuma gambar takleh lagi.. masa dapat ni pon kontrovesi gak kejap camne aku terpilih dapat APC ni bagi orng yang faham ok la bagiorg yang tak faham tu susah dan akhirnya aku jadi mangsa.. tapi bila difikirkan Allah dh tulis rezki masing2 kan.. erima jela dan bila tiba giliran org lain jgn la plk kita nak menfikan atau syak wasangka plk... hahaha apepe pun Syukur pada allah kerana ganjaran yang aku dapat dapat meringankan sedikit bebanan ketika nak kawen dulu hahaha syukur... dan akhir kata jangan la sesekali mempersoalkan apa yang Allah tentukan untuk kita, kerana jalan cerita hidup kita ini dituliskan olehNya yang maha Esa... amin

No comments:

Post a Comment

bereh bohh! wi a komen se..