klik?

Wednesday, March 28, 2012

Home » Salam Perpisahan buat REKTOR UiTM TERENGGANU

Salam Perpisahan buat REKTOR UiTM TERENGGANU




assalamualaikum...
semalam adalah hari perasmian Surau DESTINI AL RAUDHAH dan dirasmikan oleh Ym. Prof madya Tengku Yusoff Tengku Mahmod selaku Rektor UiTM terengganu dan diadakan sedikit majlis perpisahan bagi mengenang jasa beliau selama 6 tahun menjadi Rektor..
dohla gitu awok pentadbiran siap mintak duit kumpul RM10 SEORNG, chehh pentadbiran... pah tu masa makan adela awok2 aku dop leh nak makn pasal kne duk kat luor Uitm so aku pon amik la untuk bahagian dorang simpan dalam kabin BPF sekali bayak pulang suara sumbang... cth: "woh siap simpan plok tu.." and "macam la dia bayar seratus" and "tadi makan bayak doh bahang plok ayam lima nam tokol"... tapi aku buat dekk je ala orang yang tak bayo pon dorg dop bising.. ni amik untuk orng yang geng aku bayor siap masuk opis aku kutip duit.. mungkin orang yang sound2 gitu lebih suka melihat makanan tu di baziiiirkan daripada bagi sdekah kat orng makan bukan makanan tak cukup tapi belambak lebih... niat jela sedekah takyah nak bising kalu setakat pensyarah macam korang bayar RM 10 baiii. gaji riban-riban nak bising org gaji tak sampai RM 900 pon tak ising macam korang alahai... manusia zaman sekarang.. betul la kate Ym. Prof madya Tengku Yusoff Tengku Mahmod "pensyarah sekarang lebih suka pikir nak beli speedbot daripada nak membantu pelajar" hehehehe....

No comments:

Post a Comment

bereh bohh! wi a komen se..